kolmapäev, 10. detsember 2014

Intervjuu Pietro Brunelliga

Kallid Mon Amie Sõbrad,

Brunelli auhinnamängu raames esitatud küsimuste põhjal on valminud intervjuu Pietro Brunelliga, kes vastas Teie põnevatele küsimustele, mis puudutasid tema valikuid, nägemust ja olemust. Eduka karjäärinimese taga on peidus loovhing, keda inspireerib kõik teda ümbritsev, mistõttu saamegi nautida tema laitmatuid kollektsioone.

Ilusat lugemist ja nautimist ning anname peatselt teada ka võitja!




Kuidas toimib rõivas, kui teda on võimalik kanda nii enne, raseduse vältel kui ka pärast rasedust? Kas nende puhul on kasutatud mõnda erilist materjali?


Pietro Brunelli kollektsioon baseerub aastatepikkustele kogemustele, eeltööle ning disainile. Mul on uhke tunne öelda, et ostes omale Pietro Brunelli kaubamärgi toote, ei tähenda see seda, et seda saab kanda vaid raseduse kuude ajal, kuivõrd seda saab kanda nii enne, raseduse vältel kui ka peale rasedust! Saladus peitub erimaterjalide ja mustritehnikate kombinatsioonis, rõivateadlikkuses ning otse-loomulikult kõrgkvaliteedilises tekstiilides. Me toodame nii naiste igapäevakandmiseks mõeldud kollektsioone kui ka rasedatele mõeldud kollektsioone; loomulikult võib naine, kes on rase kanda mõlemaid kollektsioone!




Kuidas leidsid tee rasedate rõivastuse maailma? Mis inspireeris sind alustama naiste rõivadisainiga? Miks just naised?

Peale kraadi saamist Bocconi Ülikoolis töötasin ma turundusjuhina LVMH grupis. Sealt sai kindlasti alguse minu entusiasm moe ja kogu selle süsteemi vastu! Idee arendada välja kollektsioon šikkidele tulevastele emadele tuli mul teise töökogemuse raames L’Oreal Paris’is. Ma olin ümbritsetud naistest, kes ootasid lapsi, olles uhked oma kasvavate kõhtude üle ning tuues neid igal võimalusel esile.
Mind köitis väga naiselikkuse sümboolika ja ühtlasi märkasin ka seda, et turul oli lünk naiste osas, kes olid lapseootel, kuid kes ühtlasi austavad ka moodi. Niisiis naasin Milaanosse 2003.aastal ja lõin Pietro Brunelli Maternity Appeal kollekstiooni.


Kes on Sinu lemmikud moedisainerid?

Mul on kusjuures mitmeid disainereid, kes mulle meeldivad; igaüks neist millegi spetsiifilise pärast. Kui peaksin mainima, siis Philip Lim, kes oskab suurepäraselt kombineerida pidulikku stiili vabaaja rõivastusega ning samuti Markus Lupfer just tema pööraste ja sarkastiliste embleemide pärast! MRZ siinhulgas nende uskumatute kudumite pärast!


Mis inspireerib Sind?

Mind inspireerib mind ümbritsev…lihtne aga tõsi!
Ma elan Itaalias – riigis, kus on niivõrd palju kauneid ja uskumatuid paikasid, mida külastada. Sellel on muidugi suur roll minu inspiratsioonis. Ma armastan oma kodumaad, aga ma armastan samal ajal ka reisimist ja reiside vältel ma kogun kokku muljed, värvid, atmosfäärid ja ideed.


Millist nõu annaksid naistele, kes ei tunne end oma riietes hästi?

Nad peaksid kindlasti proovima Pietro Brunellit (naerab). Poolnaljatades, kuid siiski on selles tõde, mida ütlen. Minu põhimõte luues kollektsiooni on see, et riietus peab olema mugav ja samal ajal super moodne! Nagu üks maailma kuulsamaid naisi moevaldkonnas, Coco Chanel, on öelnud: “Luksus peab olema mugav, vastasel juhul pole see luksus”.




  

Mis on suurimad vead, mida naisterahvad teevad riietumisel?

Kui sa ei tunne ennast mugavalt selles, mida kannad, siis on midagi väga valesti. Riideese pole pelgalt hunnik materjali…kõik sõltub sellest kuidas sa seda kannad. Eriti oluline on raseduse ajal oma keha kuulata; riietusel peab olema võime sinu tuju parandada, luues heaolutunde ja lõõgastava efekti. Näiteks, miks kanda oma vanu teksapükse sinnamaani kuni need hakkavad sinu kõhtu pigistama, kui sa saad valida mistahes mudeli, mis sulle meeldib, kuid samuti klapib sinu kehakujuga? Ma ütleks: austa ja võta omaks kõik need ilusad muutused, mis toimuvad sinu kehaga raseduse ajal – ära väldi neid!

Mis on suurim viga, mida oled moetööstuses teinud?

Minu suurim moega seonduv viga juhtus siis, kui alustasin oma brändiga. Me lõime spetsiaalse kollektsiooni Lähis-Ida riikidele, mõeldes hoolikalt nende vajadusetele ja soovidele. Kollektsioon polnud absoluutselt edukas. Õppisime, et inimene, kes ostab Pietro Brunellit soovib seda erilist “Itaalia puudutust”. Nad tahavad näha ja tunda,et toode on “Made in Italy”!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar